Websted: https://www.luxaliva.dk
Om vores privatlivspolitik
Luxaliva er meget optaget af dit privatliv. Vi behandler udelukkende data, som vi har brug for til (forbedring) af vores tjenester, og vi håndterer omhyggeligt alle oplysninger, der indsamles om dig og din brug af vores tjenester. Dine data deles ikke med tredjeparter til kommercielle formål. Denne fortrolighedspolitik gælder for brugen af hjemmesiden og de tjenester, der leveres af Luxaliva. Denne fortrolighedspolitik beskriver, hvilke oplysninger om dig vi indsamler, hvad disse oplysninger bruges til, og med hvem og under hvilke betingelser disse oplysninger kan deles med tredjeparter. Vi forklarer dig også, hvordan vi opbevarer dine data, hvordan vi beskytter dine data mod misbrug, og hvilke rettigheder du har med hensyn til de personlige data, du giver os. Hvis du har spørgsmål om vores privatlivspolitik, bedes du kontakte vores kontaktperson for beskyttelse af personlige oplysninger, du finder kontaktoplysningerne i slutningen af vores privatlivspolitik.
Om vores databehandling
Nedenfor kan du læse, hvordan vi behandler dine data, hvor vi gemmer dem, hvilke sikkerhedsteknikker vi anvender, og til hvem
data er synlige.
Webshop software
Vi bruger webhosting og e-mail tjenester leveret af WooCommerce, Til vores webhosting bruger vi tjenester fra et webhotel. Personlige data, der indsamles ved brug af vores websted og tjenester, deles med vores webhost, der har brug for adgang til disse oplysninger for at kunne tilbyde (teknisk) support. De vil ikke bruge disse data til andre formål. Vores webhost har i henhold til den aftale, vi har indgået med dem, en forpligtelse til at træffe de nødvendige forholdsregler og sikkerhedsforanstaltninger, når det drejer sig om dine personlige oplysninger.
Vores webshop er udviklet ved hjælp af WooCommerce software, Vi hoster vores webshop på en server under egen ledelse. Vi har truffet de nødvendige forholdsregler og sikkerhedsforanstaltninger, når det gælder dine personlige data, såsom SSL-kryptering og en stærk passwordpolitik.
E-mail og mailinglister
Til vores almindelige forretningsmail bruger vi vores webhosts e-mail-tjenester. Denne part har gennemført passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger for at forhindre misbrug, tab eller forvanskning af dine data. Vores webhost har ikke adgang til vores mailboks, og vi behandler vores e-mail-trafik fortroligt.
Formål med databehandlingen
Generelt formål med databehandlingen
Vi bruger dine data udelukkende med det formål at levere vores tjenester til dig. Det betyder, at formålet med behandlingen af disse data står i direkte forbindelse med den opgave, som du tilbyder os. Vi bruger ikke disse data til (adresserede) markedsføringsformål. Hvis du deler oplysninger med os, og vi bruger disse oplysninger til – ikke på baggrund af en anmodning – at kontakte dig på et senere tidspunkt, vil vi først bede om dit udtrykkelige samtykke. Dine data deles ikke med tredjeparter, med andre formål end til opfyldelse af regnskabsmæssige og administrative forpligtelser. Disse tredjeparter har alle tavshedspligt på grundlag af den aftale, vi har indgået med dem, en ed eller en retlig forpligtelse. Automatisk indsamlede data Oplysninger, der automatisk indsamles af vores websted, behandles udelukkende med det formål at give dig og/eller yderligere forbedre vores tjenester. Disse oplysninger (f.eks. din IP-adresse (anonymiseret), webbrowser og operativsystem) er ikke personlige oplysninger. Samarbejde i forbindelse med skatte- og strafferetlig efterforskning I nogle tilfælde kan vi være forpligtet af myndighederne til en lovlig forpligtelse til at dele dine oplysninger med henblik på at bistå i en skatte- eller strafferetlig efterforskning. I sådanne tilfælde er vi tvunget til at overholde og bistå, men vil på grundlag af lovlige muligheder gøre indsigelse.
Opbevaringsperioder
Vi opbevarer dine data, så længe du er kunde hos os. Det betyder, at vi opretholder og opbevarer din klientprofil, indtil du giver os besked om, at du ikke længere ønsker at bruge vores tjenester. En sådan meddelelse fungerer også som en anmodning om at blive glemt. Vi er forpligtet til at opbevare fakturaer med dine (personlige) oplysninger på grund af relevante administrative forpligtelser, disse oplysninger opbevares sikkert, så længe den relevante frist for disse forpligtelser endnu ikke er udløbet. Personalet har ikke længere adgang til din klientprofil og eventuelle dokumenter, der er udarbejdet på grund af din opgave eller opgave.
Dine Rettigheder
På grundlag af gældende lovgivning har du som berørt part visse rettigheder, når det drejer sig om personoplysninger, der behandles af eller på vegne af os. Nedenfor kan du finde en forklaring på disse rettigheder, og hvordan du som berørt part kan påberåbe dig disse rettigheder. For at undgå misbrug sender vi i princippet kun fakturaer og kopier af dine data til de e-mailadresser, som du har givet os kendskab til. Hvis du ønsker at modtage disse oplysninger på en anden e-mail-adresse eller f.eks. pr. post, vil vi bede dig om at identificere dig i overensstemmelse hermed. Vi fører en administration af
afsluttede anmodninger, i tilfælde af en anmodning om at blive glemt vil vi føre en administration af anonymiserede data. Du modtager alle fakturaer og kopier af data i filer, der er struktureret i et maskinlæsbart format Baseret på dataklassifikationer, som vi bruger i vores system.
Ret til indsigt
Du bevarer til enhver tid retten til at se de data, som vi behandler, og som har en relation til eller kan reduceres til din person. Du kan anmode om en sådan visning til vores kontaktperson med ansvar for privatlivets fred. Du vil modtage et svar på din anmodning inden for 30 dage. Hvis din anmodning godkendes, sender vi dig via den e-mailadresse, som vi har kendskab til, en kopi af alle data med en ekstra oversigt over de behandlere, der håndterer disse data, samtidig med at vi nævner de kategorier, som vi gemmer disse data under.
Ret til berigtigelse
Du bevarer til enhver tid retten til at få de data, som vi behandler, og som har en relation til eller kan reduceres til dine
person blive berigtiget. Du kan anmode om en sådan berigtigelse hos vores kontaktperson med ansvar for privatlivets fred. Du vil
modtage et svar på din anmodning inden for 30 dage. Hvis din anmodning bliver godkendt, sender vi dig via e-mail
adresse, som vi har kendskab til, en bekræftelse på, at oplysningerne er blevet justeret.
Ret til begrænsning af behandling
Du har til enhver tid ret til at begrænse de data, som vi behandler, og som har en relation til eller kan reduceres til dine
person. Du kan anmode om en sådan begrænsning hos vores kontaktperson med ansvar for privatlivets fred. Du vil modtage et svar på
din anmodning inden for 30 dage. Hvis din anmodning godkendes, sender vi dig via den e-mailadresse, som vi har kendskab til, en
bekræftelse på, at behandlingen af dine data er begrænset, indtil du vælger at annullere denne begrænsning.
Ret til overførbarhed
Du bevarer til enhver tid retten til at anmode om de data, som vi behandler, der har en relation eller kan reduceres til
din person, behandles af en tredjepart efter eget valg. Du kan sende en sådan anmodning til vores kontaktperson med ansvar for
spørgsmål vedrørende beskyttelse af personlige oplysninger. Du vil modtage et svar på din anmodning inden for 30 dage. Hvis din anmodning godkendes, vil vi
sende dig via den e-mailadresse, som vi har kendskab til, dine (personlige) fakturaer eller kopier af data, som vi eller tredjeparter på
vegne af os, har behandlet. Det er meget sandsynligt, at vi i et sådant tilfælde ikke længere kan tilbyde dig vores tjenester, for vi
ikke længere kan garantere den tidligere datasikkerhed.
Ret til indsigelse og andre rettigheder
Du bevarer til enhver tid retten til at gøre indsigelse mod den behandling, som vi eller tredjemand på vores vegne foretager af dine
personoplysninger. I tilfælde af en sådan indsigelse vil vi straks ophøre med al behandling af dine data, mens din
indsigelse bliver undersøgt og behandlet. I tilfælde af en berettiget indsigelse vil vi returnere alle fakturaer og/eller kopier
af personoplysninger, som vi eller tredjeparter på vores vegne har behandlet indtil da, og ophøre med at behandle
herefter. Du bevarer også retten til ikke at være genstand for automatiserede beslutningsprocesser eller profilering. Vi
behandler dine data på en sådan måde, at denne ret ikke finder anvendelse. Hvis du mener, at denne ret finder anvendelse, skal du
beder vi dig om at henvende dig til vores kontaktperson med ansvar for privatlivets fred.
Ændringer af privatlivspolitikken
Vi bevarer til enhver tid retten til at ændre vores privatlivspolitik. Denne side viser dog altid den seneste
version af vores privatlivspolitik. Skulle en ny privatlivspolitik få konsekvenser for den måde, hvorpå vi behandler
nyligt indsamlede data i forhold til din person, så vil vi underrette dig om dette via e-mail.
Luxaliva Danmark
E-mail: legal@luxaliva.dk