Alle ordrer behandles samme arbejdsdag for ordrer afgivet inden kl. 23.59 CET (undtagen i weekender og på helligdage), men efter modtagelse af din ordrebekræftelse pr. e-mail. Du vil modtage en ny meddelelse, når din ordre er blevet afsendt.
Versand
Vi bestræber os på at levere din ordre til den leveringsadresse, du angiver, når du afgiver din ordre.
Vi kan underrette dig, hvis vi forventer at overskride den forventede leveringsdato, men vi er ikke ansvarlige over for dig for tab, ansvar, omkostninger, skader eller udgifter, der opstår som følge af en forsinket levering, i det omfang det er tilladt ved lov.
Vi er muligvis ikke i stand til at levere produkter til visse steder. I sådanne tilfælde vil vi informere dig og sørge for, at ordren annulleres og refunderes, eller at ordren leveres til en anden leveringsadresse, som du har bekræftet.
Risikoen for produktet overgår til dig ved levering til leveringsadressen, medmindre leveringen forsinkes, fordi du ikke har overholdt dine forpligtelser i henhold til disse vilkår. Risikoen overgår på den dato, hvor leveringen ville have fundet sted, hvis du ikke havde overholdt dine forpligtelser.
Hvis du ikke er i stand til at acceptere levering eller afhentning af din ordre, kan vi give dig et kort med instruktioner om en ny levering eller afhentning af fragtmanden.
Hvordan kan jeg tjekke status for min ordre?
Når din ordre er afsendt, modtager du en e-mail fra os med et sporingsnummer, som du kan bruge til at tjekke dens status. Du skal give op til 24 timer, før sporingsoplysningerne bliver tilgængelige.
Hvis du ikke har modtaget din ordre inden for 10 dage efter modtagelsen af din e-mail med forsendelsesbekræftelse, bedes du kontakte os på service@luxaliva.dk med dit navn og ordrenummer, så undersøger vi sagen for dig.
Refusion, returnering og ombytning
Vi accepterer returneringer op til 14 dage efter levering, hvis varen er ubrugt, i original stand og opfylder vores returpolitik. Vi refunderer det fulde beløb for ordren. Se venligst vores fulde returpolitik for flere detaljer.
I tilfælde af at din ordre ankommer beskadiget, bedes du sende os en e-mail hurtigst muligt på service@luxaliva.dk med dit ordrenummer og et foto af varens tilstand. Vi vil behandle dette så hurtigt som muligt og gøre vores bedste for at finde en tilfredsstillende løsning.
Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på service@luxaliva.dk